Volgers

vrijdag 8 februari 2013

Ik werd op het idee gebracht om deze creatie te maken en ik dacht ik ga ook zo iets maken voor mij dochter. Ze vond het trouwens prachtig.
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel leuk vind om te doen. Waarschijnlijk ga ik ook iets met doosjes doen.  Maar ik weet nog niet wanneer.
Ik wil het jullie graag laten zien, ik heb dit dus nog nooit gedaan.
Deze creatie doet mee met de volgende uitdaging:
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/search?updated-max=2013-02-10T07:00:00%2B01:00&max-results=7  Creatie uitdaging nr 4

23 opmerkingen:

marion zei

Zou je vaker moeten doen meis, het is een schitterend resultaat geworden,ik ben nu al aagje naar je volgende projectjes :), liefs, Marion

marja zei

Dat zou je zeker vaker moeten doen Janie!
Dit is echt schitterend!!!

Lieve groetjes Marja.

Aukje zei

Prachtig!! Heel mooie kleuren en ik ben gek op vlinder ;-p
Groetjes en een fijn weekend
Aukje

Ghea zei

Het ziet er beeldschoon uit Jannie,
ik heb ook leuke voorbeelden van de letters x-mas en nog een oudere creatie met de letters home
kom eens langs bij gheasknutselkaartjes.blogspot.nl
Fijn weekend liefs Ghea

Creahannie zei

Super goed gelukt Janie!!!Alweer een nieuwe ontdekking en ook dit is je prima afgegaan.

Gr Hannie

afra zei

Ziet er heel mooi uit Janie, daar zal je dochter blij mee zijn . Ben benieuwd naar de rest .
Groetjes Afra

Ans Gilbert zei

Hoi Janie,

Dit heb je heel erg mooi gedaan..wow..mijn complimenten...

Liefs van Ans

Unknown zei

Hoi Janie,

Leuk idee van Plony hè! Ik zag het laatst ook voorbij komen en dacht ook... zoiets ga ik ook nog maken!
Zo zie je maar weer wat je qua inspiratie van anderen kan op doen!
Hij is erg leuk geworden en je dochter zal hier vast erg blij mee zijn!
Liefs nicole

Astrid zei

Wowww, dit ziet er echt super uit Janie, prachtig !!

liefs Astrid

Claudia's kaartjes zei

Hey, je zou dit meer moeten gaan doen. Het is super mooi.

grtjs
Claudia

Ann zei

HI Janie, beautiful!

corryskaart zei

hoi janie
nou dit ziet er geweldig uit en voor een eerste keer nou mijn petje af hoor!! zelf vind ik ook altijd buiten de kaarten om het erg leuk om allerlei dingen te maken,dus zou zeggen meis lekker gaan freubelen dan kan ik genieten van wat je maakt!
fijn weekend en groetjes van corry

Christine Harrop zei

So pretty Janie. I love the butterflies and ribbon. The pandas are very cute! Christine

Plony zei

Ooooo meis wat heb je dit geweldig leuk gedaan!!!!!! je hebt misschien bij mij het ideetje opgedaan maar verder is het helemaal je eigen verdienste hoor.......petje af en ik ben heel benieuwd wat er allemaal nog gaat volgen.......ik val bij jou van de ene verbazing in de andere.
Liefs Plony.

Corrie zei

Wauwwww Janie, wat mooi, daar zal je dochter vast heel blij mee zijn

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend Janie, ik vind hem helemaal top geworden.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Prachtig Janie.Mooie blikvanger in de kamer.Groetjers Joke

Jolara zei

wat een plaatje liefs joyce

Jolanda zei

Das nou het leuke van blog je doet iedere keer weer wat op bij iemand een beetje van je zelf en een beetje van.....;)Vind het in ieder geval schitterend geworden en ook de rest heb ik bewonderd,want was er even niet geweest Toppie Janie.

Liefs Jolanda

Tinie zei

Wat is dit gaaf zeg, ik heb de foto even vergroot, helemaal te gek!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

ow wow mooi geworden! en zag dat je mijn blog hebt gelinkt! super bedankt. Zou jou ook meteen linken!

Veel Liefs Denise

Chantal zei

Hij is erg mooi geworden!! Zou zeggen, voor herhaling vatbaar!!

Groetjes Chantal

Epie zei

Wat een mooi kunstwerkje is dit , ga lekker zo door !
Fijn weekend en groetjess van Epie